fredag den 2. juli 2010

Vinduer, døre og tilbygning.

Jeg har valgt at bygge lidt til, så jeg både får et toilet og et skur til mit sommerhus.
Her har jeg sat en ekstra dør og et ekstra vindue i huset.

Her en tilbygning med et skur til venstre og toilet til højre.

Huset set forfra med ekstra dør og vindue på bagvæggen.

Ekstra vindue sat i i højre side, hvor jeg skal ha' lavet en lille køkkenvæg.

Jeg har valgt en stalddør som toiletdør, da jeg synes, den er lidt mere hyggelig, end en almindelig dør. Her var lige plads til en dør foran trappen.
Så ser huset sådan ud. Jeg skal ha' fundet en løsning til, hvordan jeg skal lave taget på tilbygningen. Måske skal jeg ha' skåret lidt af tilbygningen, så taget kommer til at ligge lidt skråt, men det er lige noget jeg skal tænke lidt over, hvordan jeg gør.
Her kan man lige se ned i min tilbygning. Skuret skal være til venstre og toilettet til højre.

1 kommentar:

  1. Eva, this house is going to be so lovely!!!+
    Your are doing a great job!
    Hugs,
    Meli

    SvarSlet