fredag den 9. juli 2010

Stemningsbilleder 1

Soveværelset

MOderne kunst på væggen. Jeg har sat bladguld på som en ekstra detalje.

Her står den bærbare computer klar, til at gå på 24, for at se om der er nyt i dukkehusgruppen.

Så kom der også lys på i stuen. Tæppet under sofaen har jeg syet med almindeligt strømpegarn.

Så er der vist snart aftenskaffe.......! Frugterne i skålen, har jeg fået af Mette i swapgave. Er de ikke bare fine?

Jeg har lavet endnu en tallerkenrække, og denne gang blev resultatet lidt bedre.

Her har vi så min omtalte serveringsvogn.

Jeg skulle lige prøve, om jeg kunne få lidt ild i grillen, bare for stemningens skyld. Jeg har forsøgt at få grillen til at se gammel og lidt rusten ud, men det er ikke så nemt at se lige på det her billede. jeg har også sat et skærebræt af træ på, for at få en mere naturlig grillvogn.

Den gode vin fra Italien. Jow jow..... Det bliver mere og mere dansk!


Lige et billede med noget mere lys på, så man kan se blomsterne i vinduerne.


Jeg synes jeg allerede kan fornemme den lune sommeraften......!

Så mangler jeg bare folkene.......!

Nå det er her de gemmer sig. En i skuret og en på toilettet.

Lys i skuret. Kan det blive bedre?

Tak fordi du kiggede med!
Knus Eva

8 kommentarer:

  1. hej Eva, den første gang jeg får en kommentar på dansk! Jeg håber at oversætte godt i Google!
    Jeg kan godt lide din blog, som jeg jeres hjem, børn sparkedragter, men jeg kan virkelig godt lide badeforhæng gule! ha ha!
    tak for at være gået fra min blog, jeg håber du vil gøre mit hjemmesko mand!
    kys fra Italien!!
    Caterina

    SvarSlet
  2. Hej Caterina.
    Jeg er meget glad for, at du har svaret i min blog! Tænk, at vi kan bruge Google translate, så vi kan skrive sammen med det meste af verden. Har du flere mønstre på sko eller tøj, så vil jeg da blive glad for at få dem også!
    Mange knus fra Eva

    SvarSlet
  3. ¡¡Hola Eva!! Me encanta tu casa de muñecas!! Se ve preciosa en las fotos!! Enhorabuena por tan fantástico trabajo!! Un besote enorme!!

    SvarSlet
  4. Hej Pedrete
    Tak for dine komplimenter! Jeg er meget glad for, at du kan li' mit arbejde!
    Kys fra Danmark

    SvarSlet
  5. Hej Eva

    Sikke et flot sommerhus du har lavet og sikke mange fine detaljer. glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  6. Hi Eva, I finally found your blog and I love it. I am following you now ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Tove og Lara!
    Jeg er glad for jeres kommentarer! Det er skønt, at I vil følge mig!
    Knus fra Eva

    SvarSlet
  8. Hej!
    Jeg synes du har fået en vældig fin steming i ditt sommerhus.
    Jeg har også startet en blog, och jeg kommer fra Sverige


    http://brittsvirkochminiatyr.blogspot.com

    SvarSlet