tirsdag den 27. juli 2010

Velkommen til alle mine dejlige følgere!

Jeg er meget overrasket over, at jeg på så kort tid, har fået så mange følgere! I skal vide, at det glæder mig meget, at I vil følge med i min blog! Jeg elsker at kigge i jeres dejlige blogge, og jeg får virkelig en masse inspiration af at se, hvad I andre har lavet.
Når jeg først skriver velkommen til jer nu, er det fordi jeg er ret ny blogger selv, så det tager lidt tid at lære hvordan man bærer sig ad, som blogger. Der er stadig meget jeg ikke ved, og jeg ved ikke lige hvem jeg kan spørge!
Dog vil jeg byde jer allesammen rigtig hjertelig velkommen! Nu er jeg jo oppe på 39 følgere. Det synes jeg er ret flot!
Hilsen Eva

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Du må gerne spørge meg vhordan man bærer sig ad med ting i dukkehus hobby
    Britt
    e-mail: britt@fingerborgen.se

    http://brittsvirkochminiatyr.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Britt
    Jeg er meget glad for dit svar! Jeg har også tilmeldt mig din blog, og jeg glæder mig til at se det hele! Og der skal nok komme spørgsmål fra mig! Smiler....
    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Hei, fant bloggen din via Anne Mari. Nå har jeg kost meg lenge med å se igjennom, så mye fint du har laget. Gleder meg til å se fortsettelsen. Et spørsmål har jeg: Hvordan har du fått av kalesjen på barnevognen i forrige innlegg, eller er den ikke tatt av? Jeg har kjøpt en slik vogn men hadde tenkt å ta av kalesjen for å lage en som er mykere. Hei så lenge.

    SvarSlet
  4. Hej Johanne

    Jeg har taget hele liften af, ved at løsne den fra stellet med en skruetrækker. Den sorte vogn er nemmest at skille ad, og på den vil du også kunne genbruge liften til at lave en dukkevogn af. Den hvide vogn er ikke nær så stærk. Den kan ikke skilles ad, uden at man ødelægger liften.
    Jeg har uheldigvis ødelagt 2 barnevognsstel, som ikke kunne tåle min hårde behandling, så jeg skal lære at lodde, så jeg kan få dem samlet igen.
    Skriv endelig, hvis du har brug for mere hjælp når du skal lave din vog, så skal jeg nok hjælpe dig så godt jeg kan!
    Knus Eva

    SvarSlet