tirsdag den 27. juli 2010

Barnevogn

Jeg har lavet om på en barnevogn, som jeg synes var alt for lille til, at der kunne ligge en baby deri. Her er vognen færdig. Den er blevet lidt større end den oprindelige vogn.

Sådan så vognen ud før jeg lavede om på den. Det skal vist være en meget lille baby der skal ligge der. Der er ikke meget plads til fødder og hovede.

Fra siden...

Jeg har lavet en varekurv i bunden af vognen. Der er også kommet legetøj på kalesjen og jeg har lavet en pusletaske som hænger på vognen.

Her står barnevognen foran min lille havedam.

Jeg har hæklet et hvidt net og en lille lyseblå taske.

Her har jeg hæklet en lift eller moseskurv. Nu skal der så igen laves sengetøj.


8 kommentarer:

  1. This is so pretty Eva! Well Done x

    SvarSlet
  2. Tak Allison! Jeg er også lidt stolt må jeg tilstå! Smiler....

    SvarSlet
  3. You made the baby carriage so pretty! Much nicer than the original.

    SvarSlet
  4. Tak Susan! Det er jeg glad for at høre! Jeg kan også meget bedre li' den nu! Smiler.
    Knus Eva

    SvarSlet
  5. That is really lovely Eva! It looks like a real life pram now.

    SvarSlet
  6. Wow, these are beautiful!!

    SvarSlet
  7. Tak for komplimenterne!
    Jeg synes også de er blevet rigtig gode!
    Knus Eva

    SvarSlet
  8. Hej Eva, Tage du overdelen af? og hvordan gør du det? knus

    SvarSlet