lørdag den 12. februar 2011

Findus og Peddersen 4

Til dem, som ikke kender Findus og Peddersen, vil jeg lige vise nogle billeder fra de forskellige bøger.
Her har vi slagbænken i deres køkken.

Her står Peddersen ved vinduet i stuen. Det hvide konsolbord har jeg også lavet.

Her sidder Peddersen i sin højryggede sofa. Jeg har da glemt at lave de polstrede armlæn på min bænk, men det kan da nås endnu ;0)
Her er Findus lige en tur i skuret for at finde noget spændende at lege med. Jeg elsker de tegningerne, for man kan nærmest se hvert eneste søm der er slået i, og der er så mange spændende ting at kigge på.

Her ses lidt af Peddersens køkken. Jeg er ved at samle de forskellige ting sammen, som han har stående rundt omkring på hylderne.
Her kan man bl.a. se, at der hænger en saks, en ostehøvl,piskeris og krus med en tandbørste. Det er også noget af det, jeg samler sammen nu.
Findus og Peddersen på skovtur. Kurven og de forskellige ting samler jeg også sammen.

Peddersen ved komfuret. - Og Findus leger vist lidt med gulerødder ;o)

Jeg håber I har nydt at møde Findus og Peddersen, som lige nu er et af mine tema.er i miniatureverdenen.

2 kommentarer:

  1. Que trabajos mas preciosos tienes,ya tienes una seguidora más,te invito a visitarme.Besos.

    SvarSlet
  2. Skønne skønne ting du laver :)

    SvarSlet