søndag den 18. juli 2010

Tomatplanter

Her er et udvalg af de tomatplanter jeg selv har i haven. Jeg syntes det kunne være sjovt at prøve at lave nogle tomatplanter selv, med forskellige sorter på.
Her står så 3 forskellige planter med masser af tomater på, og også en del blomster. Jeg skal vist ha' lavet flere blade, for de ser lidt pistne ud, som de står der.
Jeg vil gerne ha' lavet en kapilærkasse, som de skal stå i, men jeg kunne ikke vente med at få dem plantet. Griner..... Jeg skal jo også først ha' bygget den kasse.

Billedet er godt nok noget lyst, men det kan blive skiftet ud igen, når jeg får taget nogle bedre billeder.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. Love the tomato plants. Great job! Thanks for sharing.

    SvarSlet
  2. Pragtfulde tomatplanter du har fået lavet. Især at du har fået forskellige farver/modenhed med. Det er nu det bedste at få plantet det man har lavet med det samme. SMIL. Men jeg vil glæde mig til at se den rigtige kasse de skal stå i.

    SvarSlet
  3. Jeg smiler lige lidt! Ja, det er nok ikke helt dumt, at plante med det samme, når noget er færdigt. Det vil jeg da lige huske.
    Knus Eva

    SvarSlet
  4. Great job Eva! The tomatoes looks so delicious:D
    I'd like to have one for myself..yumm..nam!!!:D

    SvarSlet
  5. Tak Piikko!
    Jeg går også og glæder mig til, at mine tomater i haven er modne. I morgen skal vi plukke de første 5 tomater i år, så det bliver spændende at smage dem.
    Knus Eva

    SvarSlet