torsdag den 22. juli 2010

Lift eller ½ barnevogn

Jeg vil så gerne lave nogle moderne barnevogne, men jeg ved ikke hvor jeg kan få fat i nogle hjul! Hvis du som læser kan hjælpe, så send mig en besked!
Her skulle det være kassen til en barnevogn jeg har lavet.

Lift med overlæder og kalesje.


Her kan man lige se min lille dukkedreng, som ligger godt puttet under dynen.


Her har jeg lavet fint hvidt sengetøj.


Endelig er det lykkedes mig, at lave sådan noget fint sengetøj med flæsekant og mellemværk.




Det var hvad det blev til i aftenens løb. Ha ha, kl. er nu 02.08.

4 kommentarer:

  1. So sweet and beautifully coordinated, what a lucky baby!

    SvarSlet
  2. Eva, you have made a lovely and sweet work!!!
    I like it!!
    Have a nice week-end,
    Hugs
    Meli

    SvarSlet
  3. Tak skal I ha' og ha' en god uge!
    Knus Eva

    SvarSlet