lørdag den 1. oktober 2011

Første rundvisning i køkkenet hos Findus og Peddersen - First tour of the kitchen at Pettson and Findus'

"Nej, hvor er her meget plads. Tænk, at Peddersen har lavet alt det, mens jeg sov. Jeg glæder mig til at vise jer det hele!"

"Wow, it's really roomy! And to think Pettson did all this while I was sleeping. I can't wait to show it to you all!"

"Her har han fundet plads til slagbænken og bordet, og så med et par stole, så vi kan byde på kaffe, hvis det kommer nogle" ;o)

"Here he's put the bench and the table, and also a couple of chairs so we can drink coffee with our visitors" ;o)

"Arh... Det var smart! En vandbeholder, så vi kan få varmt vand."

"Ah... that's clever! A water container, so we can have hot water."

"Jubiiiii..... Her kan jeg lave et af mine fantastiske cirkusnumre!"

"Woohooo... Here I can do some of my spectacular tricks!"

"Her er vores spisekammer. Hmmm.... Jeg får en ide'..... Thi hi hi..."

"Here is our pantry. Hmmm.... I'm getting an idea.... tee hee hee!

"Endnu et lækkert gemmested."

"Another great hiding spot."

"Jeg kan da ha' min helt egen hylde, og så kan buklerne jo bo nudenunder mig!"

"I can have an entire shelf to myself, and then the muckles can live underneath me!"

"Ha ha ha... Jeg kan se Peddersen, men han kan ikke se mig! - Eller buklerne."

"Ha ha ha... I can see Pettson, but he can't see me! - Or the muckles."

"Fra den ene side....."

"From one side...."

"- Og fra den anden side..."

"- And from the other side..."

Der mangler stadig fodlister, vandhane, vinduer og den sidste væg. Dertil skal der laves en kommode, nogle hylder, billeder, tæpper og en masse nips og skrammel, samt Peddersen selv. Han er sgu svær at fremstille, skal jeg hilse og sige ;o)

It's still missing skirtings, a faucet, windows and the last wall. Furthermore I need to make a chest of drawers, some shelves, pictures, carpets and loads of different stuff and junk to place everywhere, plus Pettson himself. He's a tricky one to make, I should tell you! ;o)

1 kommentar:

  1. A wonderful kitchen for Pettersson and Findus :-)! I'm curious looking forward to the next steps .Jeannette x

    SvarSlet